تعمیرات اسپیکر هوشمند

  • -

تعمیرات اسپیکر هوشمند

در هر سیستم صوتی، کیفیت نهایی به اسپیکرها بستگی دارد. اگر سیستم به اسپیکرهای ضعیفی متصل باشد، شفاف ترین صدا و با کیفیت ترین آهنگ و موسیقی صدای بدی خواهد داشت. اسپیکر سیگنال الکتریکی را به لرزش فیزیکی تبدیل می کند تا امواج صوتی ساخته شوند و ما این امواج صوتی را می شنویم. هرچه فرکانس امواج بزرگتر باشد، یعنی فشار هوا نوسان بیشتری دارد و با تغییر فشار هوا، صدا زیرتر یا بم تر شنیده می شود. اما دامنه نوسان، میزان بلند بودن صداها را مشخص می کند، صدایی که دامنه بزرگتری داشته باشد، پرده سماخ گوش ما را بیشتر حرکت می دهد و به اصطلاح می گوییم این صدا بلندتر است.

اسپیکرها با نام و برندهای گوناگونی امروزه در بازار وجود دارند که به فراخور کاری که انجام می شود اندازه و تکنولوژی خاصی در آن استفاده می شود. از چمله این موارد می توان به اسپیکرهای هوشمند اشاره کرد که قابلیت های به خصوصی دارند برای مثال برخی از مدل های آن مانند مایکروسافت که مالک برنامه پیام‌ رسان اسکایپ است، می‌توانید با صدا زدن نام دوست یا افراد فامیلتان، از طریق اسپیکر هوشمند مکالمه تلفنی برقرار کنید. علاوه بر این، اینوک (invoke) می‌تواند از طریق اپ سوم شخصی مانند Groove موسیقی نیز پخش کند. برخی مدل های دیگر دارای گجت نمایشگر ویدئو هستند که برای مثال قابلیت نمایش آب و هوا و زمان دارند.

از آنجایی که این قبیل اسپیکرها اجتماعی از چندین تکنولوژی می باشند مانند وای فای، بلوتوث، دارای صفحه نمایش و … بنابراین با بروز مشکل در آنها و عدم کارکرد می توان موارد بسیاری را بررسی کرد و شخص تعمیرکار باید اشراف کامل به این موارد داشته باشد. 

در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا دستگاه شما توسط متخصصین این واحد عیب یابی و رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳