تعمیرات اسپیکر شارژی

  • -

تعمیرات اسپیکر شارژی

از جمله لوازم جانبی های مهم برای کسانی است که با سیستم های صوتی کار می کنند اسپیکرها می باشند. حتی اگر هم به صورت حرفه ای علاقمند به لوازم صوتی و یا ضبط صدا نیستید اگر برای سیستم کامپیوتر خود قرار باشد اسپیکر خریداری کنید کیفیت و نوع آن برای شما مهم است. اسپیکرهای گوناگونی با ظاهر و کاربردهای گوناگون با توجه به زمینه کاری کاربر ایجاد شده اند. اسپیکرهای قدیمی حتمأ باید متصل به سیستم مربوطه می بود تا کار کند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان استفاده از اسپیکرها بودن نیاز به سیم رابط هم فراهم شده است. این قبیل اسپیکرها یا بلوتوثی هستند یا اسپیکر شارژی که معمولا هم USB می خورند.

از جمله فایده های اسپیکرهای شارژی محدود نبودن به مکان هست و شما می توانید در هر کجا از آن ها استفاده کنید و البته باید این نکته را فراموش نکنید که زمان نگهداشتن شارژ نیز مد نظرتان باشد. برخی از این اسپیکرها با برق شارژ می شوند و برخی دیگر از باتری استفاده می کنند. تمامی اسپیکرها دارای ساختار و مکانیزم یکسانی در نحوه کارکرد خود دارند و در برخی جزئیات تفاوت دارند که این جزئیات دسته بندی آن ها را متمایز کرده است. اسپیکرها سیگنال الکتریکی به لرزش فیزیکی تبدیل کرده تا بتوانیم بشنویم و این کار را بر اساس مجموعه کاربردهای الکتریکی و مغناطیسی انجام می دهد.

در این قبیل اسپیکرها در صورت کارنکردن آنها ممکن است مدارهای الکتریکی موجود در آنها دچار اختلال شده باشد و برق رسانی به خوبی انجام نشود که بتواند به خوبی شارژ شود و یا مشکل دیگری در ساختار خو داشته باشد. اگر اسپیکر با مشکلی مواجه شده باشد به سادگی با شنیدن بدی صدا یا اختلال در آن می توان متوجه آن شد. حال که متوجه اشکال شدیم باید به بررسی آن و عیب یابی پرداخت. ممکن است اجزای برد داخلی آن با مشکل و خرابی روبرو شده باشند. مثلا خازن سوخته باشد و یا آی سی (IC) های آن به خوبی کار نکنند و خراب شده باشند. خرابی در ورودی های سیگنال الکتریکی یا پاره شدن پرده Coneبسیاری موارد دیگر که می توان گفت کارکرد اسپیکر را با اشکال روبرو می کند

در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم اسپیکر خود با مرکز مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳۱