تعمیرات اسپیکر کریتیو (Creative)

  • -

تعمیرات اسپیکر کریتیو (Creative)

اسپیکرها امروزه جز جدایی ناپذیر لوازم صوتی و تصویری و هر چیزی که مربوط به شنیدار می باشد شده است. داشتن یک خروجی صوتی ایده آل به طوری که صدای واضح و با قدرت خوب به ما بدهد بسیار مهم است. امروزه برندهای مختلفی در بازار برای اسپیکر وجود دارد که هر کدام دارای طرح و مدل های مختلفی هستند. برخی از آنها صرفأ به تولید اسپیکرهای حرفه ای اکتیو و یا پسیو می پردازند و برخی دیگر همه نوع از آن ها را تولید می کنند.

کریتیو (Creative) از جمله برندهای تولید کننده انواع اسپیکرها می باشد که همگام با نیاز جامعه یا بهتر بگوییم کاربر پیش می رود و اسپیکرهایی متناسب با نیاز او تولید می کند. این شرکت تولید کننده انواع اسپیکرهای قابل حمل، بلوتوثی، بی سیم یا وایرلس، اسپیکرهای بلوتوثی میکرو سایز، اسپیکر کامپیوتر، اسپیکرهای دستگاه های پخش صوتی و … می باشد. داشتن صدایی با قدرت و با کیفیت، ظاهر و اندازه ای جذاب و مناسب از جمله مشخصات این برند می باشد که شما می توانید بر اساس نوع کاربری خود انتخاب و استفاده نمایید.

اسپیکرها نیز به علت پر استفاده بودن آن ها با اختلالاتی ممکن است مواجه شوند که صدا را مثل سابق منتقل نکنند و قطع و وصل شوند. گاهی ممکن است همراه با خش خش باشد و یا کلا صدایی شنیده نشود. کار نکردن دکمه ها، عدم هماهنگی بین تنظیم ولوم صدا و صدای خروجی، قطع شدن یا خرابی سیستم داخلی اسپیکرها و بسیار موارد دیگر که کارکرد طبیعی دستگاه را بر هم می زند را می توان نام برد.

در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجمتع فنی اسپیکر مستر تماس بگیرید تا توسط متخصصین این واحد عیب یابی و رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳