تعمیرات اسپیکر میکرولب

  • -

تعمیرات اسپیکر میکرولب

Category : اسپیکر

اسپیکر در واقع دستگاهی است که سیگنال صوتی را که به صورت الکترونیکی روی CD، نوار، DVD یا … ضبط شده به صدای واقعی تبدیل می کند و ما می توانیم آن را بشنویم. در سیستم های صوتی، اسپیکرها حرف آخر را می زنند؛ بهترین ضبط روی پیشرفته ترین فضای ذخیره سازی و با کیفیت ترین دستگاه ها و آمپلی فایرها، اگر اسپیکر مناسبی نداشته باشند، صدای گوشخراش و آزاردهنده ای خواهند داشت.
 
شرکت میکرولب ( Microlab ) فعالیت خود را در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد و هدف این مجموعه طراحی و تولید لوازم جانبی کامپیوتر بود. تخصص و تمرکز کلی این شرکت بر اسپیکرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای بود اما دامنه فعالیت های این شرکت هر روز گسترش پیدا کرد و از جدید ترین محصولات Microlab می توان به کیس ،پاور ، اسپیکر ، کیبورد ، موس ، هدست ، گیم پد ، کارت تی وی ، مودم ، فن نوت بوک و …اشاره کرد.

تمامی اسپیکرها دارای ساختار و مکانیزم یکسانی در نحوه کارکرد خود دارند و در برخی جزئیات تفاوت دارند که این جزئیات دسته بندی آن ها را متمایز کرده است. اسپیکرها سیگنال الکتریکی به لرزش فیزیکی تبدیل کرده تا بتوانیم بشنویم و این کار را بر اساس مجموعه کاربردهای الکتریکی و مغناطیسی انجام می دهد.

اگر اسپیکر با مشکلی مواجه شده باشد به سادگی با شنیدن بدی صدا یا اختلال در آن می توان متوجه آن شد. حال که متوجه اشکال شدیم باید به بررسی آن و عیب یابی پرداخت. ممکن است اجزای برد داخلی آن با مشکل و خرابی روبرو شده باشند. مثلا خازن سوخته باشد و یا آی سی (IC) های آن به خوبی کار نکنند و خراب شده باشند. خرابی در ورودی های سیگنال الکتریکی یا پاره شدن پرده Coneبسیاری موارد دیگر که می توان گفت کارکرد اسپیکر را با اشکال روبرو می کند

در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم اسپیکر خود با مرکز مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱