تعمیرات اسپیکر لکسوس

  • -

تعمیرات اسپیکر لکسوس

با جست و جو در فضای مجازی می توان انواع اسپیکرها را یافت که در طرح ها و فابلیت های گوناگونی وجود دارند. در مورد فدرت و دیگر ویژگی های آنها به تفضیل توضیح داده شده است که بنا بر نیاز خود می توانید یکی از آنها را خریداری و استفاده کنید. اسپیکرها در گذشته فقط برای صدا را بلندتر پخش می کردند و امکانات کمی داشتند. کم کم با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی اسپیکرهایی آمدند که همخوانی با وسیله مورد استفاده ما داشته باشد. برای مثال گوشی های تلفن همراه اسپیکر مخصوص نداشتند و برای اینکه بتوانید صدای خروجی  را خوب بشنوید باید از طریق دستگاه صدا را بلندتر می کردید یا در نهایت هدفون می گذاشتید. یا با فیشی آن را به اسپیکری متصل می کردید که خب محدودیت حرکت ایجاد می کرد. اما با آمدن اسپیکرهای بلوتوثی این مورد رفع شد و شما می توانید صدای خروجی را بلندتر بشنوید.

برای خودروها هم اسپیکرهای با قدرت های مختلفی تولید شده است. اسپیکرهای امروزی دارای بخش های مختلفی می باشند که هر کدام صرفأ برای بهتر شنیده شدن صدای خروجی است که اگر فرکانس بالا باشد یا پایین یا به اصطلاح زیر و بم باشد به خوبی پخش می کند از این رو اجزای  توییتر  و ووفر و ساب ووفر نیز اضافه شده اند. صدای خورجی خوب و با قدرت و واضح از جمله خواسته های اصلی کاربر است و بر اساس آن انتخاب می کند. در این زمینه هم شرکت های بسیاری وارد عرصه شده اند که یا صرفأ تولید کننده اسپیکر هستند یا در کنار لوازم دیگر آن را نیز تولید می کنند. مانند سامسونگ، مارشال و لکسوس و … .

بارزترین موردی که برای اسپیکرها پیش می آید اختلال در صدای خروجی است و یا اینکه صدا قطع و وصل می شودو بسیاری موارد دیگر که کارکرد طبیعی آن تحت الشعاع قرار می دهد. در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم اسپیکر خود با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا توسط تیم مجرب این مرکز عیب یابی و رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳