تعمیرات اسپیکر کامپیوتر

  • -

تعمیرات اسپیکر کامپیوتر

Category : اسپیکر

یکی از دستگاه هایی که امروزه توسعه بسیار داشته است و می توان گفت تقریبأ بیشتر کارهای ما توسط آن انجام می شود کامپیوتر یا رایانه است. داده ها یا اطلاعات خام به کامپیوتر داده می شود و اطلاعات پردازش شده را تحویل می گیریم. این روش کارکرد رایانه ها و یا دستگاه های مختلف پردازش کننده است. سخت افزارهایی برای وارد کردن این داده ها، و سخت افزارهایی هم برای خروجی گرفتن از آنها وجود دارد. برای مثال، صفحه کلید یا موس یک دستگاه ورودی است که شما با آن به رایانه خود فرمان می دهید، و صفحه نمایش یا اسپیکر یک وسیله خروجی قلمداد می گردد.

با متصل کردن یک اسپیکر به کلمپیوتر می توانید خروجی آن را که به صورت صوت است را دریافت کنید و  بشنوید. بدین ترتیب می توان از نحوه پردازش کامپیوتر آگاه شد. این دستگاه‌ها بیشتر دارای یک آمپلی‌فایر (تقویت‌کننده الکترونیکی) داخلی با قدرت کم هستند.  امروزه بلندگوی های بسیار متفاوتی در بازار سخت افزار کامپیوترها وجود دارد. بسته به این که شما از آن چطور می خواهید استفاده کنید و از چه کیفیتی یا اندازه این برخوردار باشد، باید اسپیکر مورد نیاز خود را انتخاب کنید و به سیستم خود متصل کنید. برای اتصال یک بلندگو به رایانه، یک کابل برای اتصال به کیس رایانه شما وجود دارد که باید آن را متصل کنید، و یک کابل دیگر وجود دارد که شما باید آن را به پریز برق متصل نمایید. ارتباط صوتی استاندارد این دستگاه‌ها با کامپیوتر از طریق کابل ۳٫۵ میلی متری (حدود یک هشتم اینچ) که رابط تی‌آراس نام دارد و اغلب به رنگ سبز مغزپسته‌ای است برقرار می‌شود. چون بلندگوهای رایانه ها از منبع تغذیه جدای از رایانه شما استفاده می کنند، و فقط سیگنال های صوتی را از رایانه شما برای پخش کردن صوت یا موسیقی می گیرند.

چون اسپیکر در کامپیوترهای شخصی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد برای کاربران آن صدای خوب و واضح و بدون مشکل بسیار مهم می باشد. در صورت بروز اختلال در سیستم خروجی صدای دستگاه اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱