تعمیرات اسپیکر هارمن کاردون

  • -

تعمیرات اسپیکر هارمن کاردون

تعمیر اسپیکر هارمن کاردون : اسپیکرها زمانی که وارد عرصه تکنولوژی شدند مورد استقبال قرار گرفتند. در گذشته اسپیکرها برای کارکرد به برق وصل می شدند یا به دستگاهی که قرار بود خروجی صدا را از آن داشته باشیم. این گونه اسپیکرها نیز غیر قابل حمل بودند. اما امروزه اسپیکرهایی تولید می شوند که نیازی به برق ندارند جز برای شارژ شدن. البته اسپیکرهایی نیز هستند که با باتری کار می کنند اما خب زود خالی شدن و هزینه باتری خود مشکل ساز خواهد بود. یکی از شرکت های تولید کننده که عمده محصولات آن اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل است شرکت هارمن کاردون می باشد که شما به راحتی می توانید اسمارت فون های خود و یا لپ تاپ و یا هر سیستمی که دارای بولوتوث هستند را به آن ها متصل کرده و استفاده نمایید.

تمامی اسپیکرها دارای ساختار و مکانیزم یکسانی در نحوه کارکرد خود دارند و در برخی جزئیات تفاوت دارند که این جزئیات دسته بندی آن ها را متمایز کرده است. اسپیکرها سیگنال الکتریکی به لرزش فیزیکی تبدیل کرده تا بتوانیم بشنویم و این کار را بر اساس مجموعه کاربردهای الکتریکی و مغناطیسی انجام می دهد.

اگر اسپیکر با مشکلی مواجه شده باشد به سادگی با شنیدن بدی صدا یا اختلال در آن می توان متوجه آن شد. حال که متوجه اشکال شدیم باید به بررسی آن و عیب یابی پرداخت. ممکن است اجزای برد داخلی آن با مشکل و خرابی روبرو شده باشند. مثلا خازن سوخته باشد و یا آی سی (IC) های آن به خوبی کار نکنند و خراب شده باشند. خرابی در ورودی های سیگنال الکتریکی یا پاره شدن پرده Coneبسیاری موارد دیگر که می توان گفت کارکرد اسپیکر را با اشکال روبرو می کند

در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم اسپیکر خود با مرکز مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳