تعمیرات اسپیکر هوآوی

  • -

تعمیرات اسپیکر هوآوی

ما برای اینکه بتوانیم برخی اطلاعات خروجی که با حواس پنچ گانه ما قابل درک باشد را به خوبی دریافت کنیم از لوازم خاصی استفاده می کنیم که اطلاعات خروجی از دستگاه را تغیر داده و تبدیل به فرمت قابل خوانش توسط می کند. مثلا مانیتورها یا صفحه های نمایش اطلاعات دریافتی را به فرمتی که قابل دیدن باشند تبدیل می کنند. یا نمونه خیلی رایج دستگاه های ست تاپ باکس یا مبدل دیجیتالی که سیگنال های دیجیتالی را دریافت و به نوع آنالوگ تبدیل کرده که بتواند در تلویزیون هایی که قابلیت پخش سیگنال های دیجیتالی را ندارند تصاویر را نمایش دهند. یکی دیگر از لوازم خروجی را که می توان نام برد اسپیکرها می باشند که سیگنال صوتی را که به صورت الکترونیکی روی CD، نوار، DVD یا… ضبط شده به صدای واقعی تبدیل می کند و ما می توانیم آن را بشنویم.

اسپیکرها هم نیز مانند دیگر لوازم الکترونیکی موجود مثلا گوشی های تلفن همراه، تلویزیون ها و … از نمونه اولیه خود متفاوت هستند و با توجه به نیاز روز و شرایط خاصی که کاربر مد نظرش است تغییرات یافته است و ما شاهد گونه های مختلف و با طرح ها و مدل ها و رنگها و کاربردهای متفاوتی هستیم. برخی بسیار سبک و کوچک هستند که میتوان در جیب گذاشت و از قدرت صدای آن ها بهره برد و نیازی به اتصال به دستگاه ندارند. برخی بسیار بزرگ هستند و برای استودیوها و مکان های بزرگ استفاده می شوند. شرکت های بسیاری که در زمینه الکترونیک فعال می باشند نیز از تولید اسپیکر با برند خود غافل نشده اند. در این بین می توان از اسپیکرهای هوآوی نام برد که گوشی های تلفن همراه آن جای خود را بین کاربران باز کرده است. البته تولید عمده آن در زمینه تولید اسپیکرهای بلوتوثی می باشد.

ساختار داخلی اسپیکر از یک سری سیم پیچ و آهنربا و مدارهای الکتریکی که و آمپلی فایر و … تشکیل شده است که جابه جایی یا سوختگی در اجزای داخلی، بروز اختلال در صدای خروجی و … می تواند بر کارکرد آن اثر گذاشته و کارایی را کاهش دهد. در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر سیستم اسپیکر شما اقدام شود.

۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳