تعمیرات اسپیکر فیلیپس

  • -

تعمیرات اسپیکر فیلیپس

ما برای دریافت برخی اطلاعات خروجی که با حواس پنچ گانه ما قابل درک باشد از لوازم خاصی استفاده می کنیم که اطلاعات خروجی از دستگاه را تغیر داده و تبدیل به فرمت قابل خوانش توسط می کند. مثلا مانیتورها یا صفحه های نمایش اطلاعات دریافتی را به فرمتی که قابل دیدن باشند تبدیل می کنند. یا نمونه خیلی رایج دستگاه های ست تاپ باکس یا مبدل دیجیتالی که سیگنال های دیجیتالی را دریافت و به نوع آنالوگ تبدیل کرده که بتواند در تلویزیون هایی که قابلیت پخش سیگنال های دیجیتالی را ندارند تصاویر را نمایش دهند. یکی دیگر از لوازم خروجی را که می توان نام برد اسپیکرها می باشند که سیگنال صوتی را که به صورت الکترونیکی روی CD، نوار، DVD یا… ضبط شده به صدای واقعی تبدیل می کند و ما می توانیم آن را بشنویم.

اسپیکرها بر اساس نوع قدرت خود که بر اساس وات تعیین می شوند و چهنای باند که در حوزه شنوایی باشد، THD یا Total Harmonic Distortion این عدد هم هر چقدر کمتر باشد جزئیات در اسپیکر توسط کاهش هارمونیک با دقت بیشتری تولید می شوند. THD نمایانگر فرکانس هایی هست که در سیگنال ورودی به آمپلی فایر وجود ندارد بلکه خود امپلی فایر اسپیکر این پـارازیت ها رو بوجود می آورد و … که بر اساس نوع حوزه کاری شما تعیین می شوند. شرکت فیلیپس تولید کننده انواع اسپیکرهای بلوتوثی، وایرلس، قابل حمل، خانگی، کامپیوتر و … می باشد.

ساختار داخلی اسپیکر از یک سری سیم پیچ و آهنربا و مدارهای الکتریکی که و آمپلی فایر و … تشکیل شده است که جابه جایی یا سوختگی در اجزای داخلی، بروز اختلال در صدای خروجی و … می تواند بر کارکرد آن اثر گذاشته و کارایی را کاهش دهد. در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر سیستم اسپیکر شما اقدام شود.

۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳