تعمیرات اسپیکر ادی فایر

  • -

تعمیرات اسپیکر ادی فایر

اسپیکرها انواع گوناگونی دارند که داری دنیای منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای کاربرد خاصی مورد استفاده ما قرار می گیرند. تفاوت بیشتر در کارکرد، نوع کاری است که ما از دستگاه انتظار داریم و شرایطی که برای ما فراهم است. در خانه استفاده از باندهای بزرگ با قدرت زیاد مناسب نمی باشد زیرا گذشته از اندازه بزرگ آن ما نمی توانیم کیفیت خوبی از آن را دریافت کنیم چرا که محیط استفاده آن کوچک است و برد لازم را ندارند. پس تناسب نیاز کاربر و قابلیت دستگاه پارامتر مهمی در انتخاب دستگاه مناسب است.

اسپیکرها در اندازه ها و طرحها و قابلیت های مختلفی وجود دارند. اسپیکرهای امروزی فقط یک بلندگوی معمولی مانند قدیم نیستند بلکه سیستم های تقویت و تثبیت صوت نیز در آن ها تعبیه شده است که با توجه به نوع کاربری و شرایط قابل تنظیم باشند. شرکت های بسیاری در زمینه تولید اسپیکر به وجود آمده اند البته شرکت های به نام در زمینه تولید لوازم الکترونیکی و دیجیتالی نیز از این قافله عقب نمانده اند مانند سونی، پاناسونیک، سامسونگ و … . یکی از شرکت های تولید کننده اسپیکر شرکت چینی ادی فایر می باشد که به تولید انواع اسپیکرهای خانگی، کامپیوتر، حرفه ای و … می پردازد.

با وجود امکانات بسیاری که برای اسپیکرها در نظر گرفته شده اما می توان گفت پایه اصلی و ساختار کلی آن ها مشابه بوده و تفاوت آن ها در برخی امکانات جانبی آن ها می باشد. خرابی هایی که برای اسپیکرها ممکن است رخ دهد می تواند به سیستم سیم کشی و مغناطیسی داخلی آن مربوط باشد. یا خرابی در آمپلی فایر و … . 

شما می توانید در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود با واحد تعمیرات مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این واحد مشکل سیستم شما رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳