تعمیرات اسپیکر پاناسونیک

  • -

تعمیرات اسپیکر پاناسونیک

ما برای دریافت برخی اطلاعات خروجی که با حواس پنچ گانه ما قابل درک باشد از لوازم خاصی استفاده می کنیم که اطلاعات خروجی از دستگاه را تغیر داده و تبدیل به فرمت قابل خوانش توسط می کند. مثلا مانیتورها یا صفحه های نمایش اطلاعات دریافتی را به فرمتی که قابل دیدن باشند تدیل می کنند. یکی دیگر از لوازم خروجی را که می توان نام برد اسپیکرها می باشند که سیگنال صوتی را که به صورت الکترونیکی روی CD، نوار، DVD یا… ضبط شده به صدای واقعی تبدیل می کند و ما می توانیم آن را بشنویم.

در اكثر سيستم های امروزی توان اسپیکرها به وات بيان مي شود، اما درهنگام خريد اسپيكر بايد قدرت RMS اسپيكر را به عنوان يک معیار فنی درست، برای بيان قدرت مداوم اسپيكر در نظر بگيريد. پاسخ فركانسی اگر اسپيكر سيستم شما دارای گستره فركانسی باشد كه در فركانسهای بالايی محدود باشد، (مثلاً نتواند درفركانسهای بالای ۱۶ كيلو هرتز عمل كند)  شما هيچ صدای زيری(صداي فركانس بالا) كه فركانس آن بالای ۱۶ كيلو هرتز باشد را نمی شنويد. بخصوص اگر موزيک كلاسيک گوش دهيد. به طور مشابه اگر اسپيكر شما نتواند در فركانسهای زير ۵۰ هرتز عمل كند، صدای كاملاً بم را نمی تواند بخوبی آشكار كند مثل صداهايی مانند طبل ها و صداهای انفجار درفيلم ها.  پاناسونیک از جمله شرکت های معتبر تولید کننده لوازم الکترونیکی است و لوازم صوتی و تصویری آن نیز طرفداران خود را دارد. از این رو می توان برای تهیه یک اسپیکر خوب  به آنها نیز  اعتماد نمود.

با وجود امکانات بسیاری که برای اسپیکرها در نظر گرفته شده اما می توان گفت پایه اصلی و ساختار کلی آن ها مشابه بوده و تفاوت آن ها در برخی امکانات جانبی آن ها می باشد. خرابی هایی که برای اسپیکرها ممکن است رخ دهد می تواند به سیستم سیم کشی و مغناطیسی داخلی آن مربوط باشد. یا خرابی در آمپلی فایر و … .

شما می توانید در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این واحد مشکل سیستم شما رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳