تعمیرات اسپیکر شروود

  • -

تعمیرات اسپیکر شروود

در هر سیستم صوتی، کیفیت نهایی به اسپیکرها بستگی دارد. اگر سیستم به اسپیکرهای ضعیفی متصل باشد، شفاف ترین صدا و با کیفیت ترین آهنگ و موسیقی صدای بدی خواهد داشت. اسپیکر سیگنال الکتریکی را به لرزش فیزیکی تبدیل می کند تا امواج صوتی ساخته شوند و ما این امواج صوتی را می شنویم. هرچه فرکانس امواج بزرگتر باشد، یعنی فشار هوا نوسان بیشتری دارد و با تغییر فشار هوا، صدا زیرتر یا بم تر شنیده می شود. اما دامنه نوسان، میزان بلند بودن صداها را مشخص می کند، صدایی که دامنه بزرگتری داشته باشد، پرده سماخ گوش ما را بیشتر حرکت می دهد و به اصطلاح می گوییم این صدا بلندتر است.

اگر از يک اسپيكر ۲/۱ استفاده می شود كه معمولاً براي گوش دادن موسيقی استفاده است احتياجی به پايه اسپيكر نیست چون به احتمال زیاد روی میزکامپیوتر قرار می گیرند و يک اسپيكر استريو ۲/۱، تنها چيزي كه احتياج دارد كانالهای چپ و راستآنالوگ است. اما اگر يک اسپيكر ۴/۱ يا ۵/۱ استفاده می شود، بايد ازقرار گرفتن اسپيكرها در جای مناسب و تعداد كافی پايه مطمئن بود. اين موضوع، زمانی مفيد واقع می شود كه بخواهيد اسپيكرها را پشت سرتان روی يک ديوار يا حتي روی پايه ای، همسطح گوشهايتان برای شبيه سازی صدای فراگير با كيفيت مناسب قرار داد.براي اسپيكرهای با سيستم صدای فراگير چهار نقطه ای بايد به دنبال چهار كانال جداگانه ورودی صدا برای سيستم اسپيكر بود.

اسپیکرها بر اساس کاربری که دارند در مدل ها با ظاهرهای متفاوتی به فراخور محیط و سلیقه کاربر تولید می شوند. شرکته ای بسیاری در زمینه تولید اسپیکرها فعالیت دارند و انواع مختلفی را با توجه به تکنولوژی روز تولید می کنند. از جمله این شرکت ها می توان به شروود (Sherwood) اشاره کرد که در زمینه تولید اسپیکرهای حرفه ای برای فضاهای بزرگ، خانگی و کامپیوتر که قابلیت های به روز شده ای هم دارند مانند تکنولوژی بلوتوث است كه امكان انتقال موسيقی را از پخش‌كننده‌های موسيقی يا موبايل فراهم می كند. وجود پورت USB، امكان اتصال فلش‌مموری يا هارد اكسترنال را فراهم می كند و … .

در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا دستگاه شما توسط متخصصین این واحد عیب یابی و رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳