تعمیرات اسپیکر شیائومی

  • -

تعمیرات اسپیکر شیائومی

اسپیکرها سيگنالهای الكترونيكی را از دستگاه هايی مانند CD های صوتی و DVDها دريافت و تبديل به صداهای قابل شنيدن می كنند .در بیشتر سيستم های امروزی قدرت اسپیکر به وات بيان می شودكه مقدار آن با واحد(Peak music power out put) PMPO يا ماكزيمم قدرت خروجی صدا بيان می شود اين واحد اطلاعات خاصی به شما نمی دهد. اما درهنگام خريد اسپيكر بايد  قدرت RMS اسپيكر را  برای بيان قدرت مداوم اسپيكر در نظر بگيريد و با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. امروزه بر خلاف گذشته  اسپیکرهای گوناگونی با توجه به نوع کارکرد آنها و اهداف خاص موجود می باشند و تنوع محصول و رنگ و اندازه و شکل بسیاری دارند.

در پست های قبلی در مورد اسپیکرهای بلوتوثی مطالبی گفته شد و با این نوع آشنا شدید. برای مثال این قبیل اسپیکرها کوچک و قابل حمل هستند و نیازی نیست محدود به مکان خاصی بود چرا که برخی از آنها ضد آب هم هستند. شرکت های الکترونیکی بسیاری به تولید اسپیکر می پردازند. از جمله شرکت هایی که چند وقتی است که نام آن بیشتر به گوش می رسد شرکت چینی شیائومی است که به تولید اسپیکرهای بلوتوثی می پردازد. اسپیکرهایی کوچک ولی با قدرت صدای بالا. 

یک اسپیکر ممکن است در طول عمر خود با خرابی هایی مواجه شود. مانند: روشن نمی شود، روشن می شود ولی یکی از بلندگو ها کار نمی کند، در اسپیکر های دیجیتال با کم و زیاد کردن ولوم، صدای تق تق به گوش می رسد و بیساری موارد دیگر که کارکرد طبیعی آن را تحت تأثیر قرار می دهد. در مواقعی که این اختلالات بروز کرد ممکن است مشکل از مدارهای داخلی اسپیکر باشد و یا اگر مجدد روشن و خاموش شود کار کند. اما اگر این روند تکرار شد حتمأ مشکلی وحود دارد و به یک تعمیر کار متخصص مراجعه نمایید.

در صورت خرابی اسپیکر شیائومی خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۳۳۲۳۷

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳