تعمیرات اسپیکر بلوتوثی

  • -

تعمیرات اسپیکر بلوتوثی

Category : اسپیکر

اسپیکرها یکی از لوازم جانبی های مهم برای کسانی است که با سیستم های صوتی کار می کنند. حتی اگر هم به صورت حرفه ای پیگیر کارهای مربوط به تولید یا ضبط صدا نیستید اگر برای سیستم کامپیوتر خود قرار باشد اسپیکر خریداری کنید کیفیت و نوع آن برای شما مهم است. اسپیکرهای گوناگونی با ظاهر و کاربردهای گوناگون با توجه به زمینه کاری کاربر ایجاد شده اند. این روزها اسپیکر بلوتوثی با توجه به گسترش استفاده از گوشی و تبلت و دیگر وسایل همراه مورد استقبال و استفاده واقع شدند.

اسپیکر گوشی و تبلت معمولاً کیفیت و قدرت مناسبی ندارند بنابراین یکی از بهترین جایگزین‌های آن، اسپیکر بلوتوثی است. انواع و اقسام اسپیکرهای بلوتوثی که دارای امکانات کاربردی جالب و مفیدی هستند و برخی دیگر فقط کار اصلی خود یعنی پخش صدا را انجام می‌دهند در بازار وجود دارند. اسپیکر بلوتوثی کوچک و جمع و جور هست که معمولاً با باتری کار می‌کنند و از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می‌شوند.. بنابراین شما می‌توانید آن‌ها را در هر مکانی داشته باشید و بدون نیاز به پریز برق از آن‌ها استفاده کنید. برخی اسپیکرهای بزرگتر، به ویژه آن‌هایی که اختصاص به سیستم سینمای خانواده یا کامپیوتر دارند، نیاز به برق اختصاصی برای کار کردن دارند، اگر چه حتی شما می‌توانید دستگاه‌های خود را به صورت بی‌سیم به آن‌ها وصل کنید. اندازه اغلب رابطه مستقیم با قدرت دارد، اسپیکر کوچکتر، به احتمال زیاد قدرت کمتری در خروجی صدا دارد. اسپیکرهای معمولی با همان فیش ۳٫۵ میلی‌متری آشنا به گوشی و تبلت متصل می‌شوند.

بلوتوث برای ارتباط به سیم نیاز ندارد. به جز اسپیکر بلوتوثی، هدست‌ها و هدفون‌ها و نیز ایرفون‌های کوچک هم از طریق بلوتوث صدا را منتقل می کنند. بنابراین بلوتوث فقط برای ارسال فایل نیست، داده‌های مربوط به صدا را هم می‌توان از طریق آن جابجا کرد. با ادغام بلوتوث در اسپیکرها، آن‌ها با اندروید، iOS و هر دستگاه دیگری که دارای بلوتوث است، از جمله لپ تاپ، برخی کامپیوترها و …، به خوبی کار می‌کنند. همچنین اسپیکر بلوتوث نیازی به شبکه Wi-Fi ندارند. اسپیکر بلوتوثی هم قابلیت حمل دارند و هم می توانند نداشته باشند.

اگر اسپیکر بلوتوثی شما با اختلال در کار کرد خود مواجه شده است می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱