تعمیرات اسپیکر تلفن همراه(موبایل)

  • -

تعمیرات اسپیکر تلفن همراه(موبایل)

Category : اسپیکر

یکی از لوازمی که امروزه می توان گفت جز جدانشدنی از ماست تلفن همراه یا همان موبایل است که بعضأ برای بعضی از افزار حکم دفتر کار دارد و تمامی اطلاعات کاری و شخصی او در آن ذخیره شده است. مسلمأ برای چنین اشخاصی اینکه تلفن همراه شان به خوبی کار کند و تمامی اجزای آن بدون مشکلی عمل کنند بسیار مهم خواهد بود. از وضوح در صدای خروجی گرفته تا اجرا شدن برنامه هایی که در آن نصب شده است.

یکی از مواردی که برای همگان، گذشته از روانی و سرعت در انجام و اجرای برنامه های گوشی است، می توان گفت وضوح در صدای رد و بدل شده است. این احتمال وجود دارد که در برخی از شرایط به طور ناگهانی متوجه شوید که اسپیکر گوشی هوشمندتان دچار مشکل شده و صدایی را پخش نمی‌کند! بروز مشکل در عملکرد اسپیکر تبلت و تلفن های همراه اندرویدی ویا معمولی یک امر شایع است که بعضأ به سخت افزار دستگاه ارتباط دارد، اما خوشبختانه در اغلب موارد مشکل ایجاد شده مربوط به یک سهل انگاری یا باگ نرم افزاری و عملکردی می‌شود. شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که در حین صحبت کردن با دوست خود از طریق تماس تلفنی یا حتی گوش دادن به موسیقی، ناگهان اسپیکر دستگاه دچار مشکل شود و صدایی از آن خارج نشود! در این شرایط احتمالا هر چقدر هم که با دکمه افزایش و کاهش صدا یا اصطلاحا Volume دستگاه را دستکاری کنید به نتیجه‌ای دست پیدا نمی‌کنید.

در بیشتر موارد قطع شدن صدای خروجی از اسپیکر تلفن همراه به این دلیل اتفاق می‌افتد که دستگاه با یک لوازم جانبی دیگری نظیر بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث ارتباط دارد و اختلالی مابین وضعیت خروجی صدا در گوشی ایجاد شده است. اگر دستگاهتان به هر یک از این محصولات متصل است، این اتصال را قطع کنید و سپس وضعیت عملکرد اسپیکرهای موبایلتان را چک کنید. احتمالا در این شرایط مشکل ایجاد شده رفع می‌شود. اگر مشکل مربوط به لوازم جانبی نبود می توانید با ریاستارت کردن آن را بر طرف کنید. کافیست که دکمه پاور (Power) و دکمه کاهش صدا (Volume Down) را به طور همزمان برای مدت زمانی در حدود ۵ ثانیه نگه دارید. به این صورت دستگاه تان فورس ریستارت می‌شود. اما اگر بازم کار نکرد مجبور به ریست فکتوری خواهید بود که در این صورت این هشدار را می دهیم که اطلاعات تلفن همراه شما همه پاک خواهد شد. 

اما اگر بعد از این مراحل نیز اسپیکر شما مجددأ کار نکرد باید به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه نموده تا مشکل آن را که احتمالا سخت افزاری است بر طرف شود. در صورت برو زخرابی در اسپیکر تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات اسپیکر مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.  

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش کوچه درفش-پلاک۱