تعمیرات اسپیکر دنون

  • -

تعمیرات اسپیکر دنون

در هر سيستم صوتی، كيفيت نهايي سيستم به اسپیکرها یا بلندگوهای به‌كار رفته در آن سيستم بستگی دارد، اگر يک سيستم بسيار حرفه‌ای صوتی با آمپلي فاير بسيار پر قدرت، صدايی را كه با كيفيت بسيار خوب ضبط شده است، از بلندگويی ضعيف پخش كند، صدا بسيار نا مطلوب بوده و رضایتی را در بر نخواهد داشت. اسپیکرها سيگنالهای الكترونيكی را از دستگاه هايی مثل CD ها و DVDهای صوتی دريافت كرده و تبديل به صداهای قابل شنيدن براي ما می كنند .

در اكثر سيستم های امروزی توان اسپیکرها به وات بيان مي شود، كه مقدار آن با واحد(Peak music power out put) PMPO يا ماكزيمم قدرت خروجی صدا بيان می شود كه اين واحد يك واحد فريبنده است و اطلاعات خاصي به شما نمی دهد. اما درهنگام خريد اسپيكر بايد قدرت RMS اسپيكر را به عنوان يک معیار فنی درست، برای بيان قدرت مداوم اسپيكر در نظر بگيريد. براي سيستم های اسپيكر با صدای فراگير، يك قدرت RMS به ميزان حداقل ۴۰ وات برای اسپيكر كامپيوتر مناسب است. پاسخ فركانسی اگر اسپيكر سيستم شما دارای گستره فركانسی باشد كه در فركانسهای بالايی محدود باشد، (مثلاً نتواند درفركانسهای بالای ۱۶ كيلو هرتز عمل كند)  شما هيچ صدای زيری(صداي فركانس بالا) كه فركانس آن بالای ۱۶ كيلو هرتز باشد را نمی شنويد. بخصوص اگر موزيک كلاسيک گوش دهيد. به طور مشابه اگر اسپيكر شما نتواند در فركانسهای زير ۵۰ هرتز عمل كند، صدای كاملاً بم را نمی تواند بخوبی آشكار كند مثل صداهايی مانند طبل ها و صداهای انفجار درفيلم ها.
دنون از حمله شرکت های تولید کننده اسپیکر می باشد که با توجه به نیاز مشتری و کاربری اسپیکرهای گوناگونی را ساخته است. با پیشرفت علوم و تکنولوژی این شرمت نیز همگام با آن به ساخت اسپیکرهای به روز کرده است. مدل HEOS از جمله اسپیکرهای وایرلس و یا بلوتوثی می باشد که امکان حمل آن به هر نقطه میسر است. از طریق پورت USB تعبیه شده در بدنه‌ی آن و نصب برنامه‌ی (Heos App) فلش مموری و یا هارد اکسترنال خود را متصل کرده و فایل‌های موجود در آن را با صدایی باکیفیت پخش کنید.

با وجود امکانات بسیاری که برای اسپیکرها در نظر گرفته شده اما می توان گفت پایه اصلی و ساختار کلی آن ها مشابه بوده و تفاوت آن ها در برخی امکانات جانبی آن ها می باشد. خرابی هایی که برای اسپیکرها ممکن است رخ دهد می تواند به سیستم سیم کشی و مغناطیسی داخلی آن مربوط باشد. یا خرابی در آمپلی فایر و … . 

شما می توانید در صورت بروز خرابی در سیستم اسپیکر خود با واحد تعمیرات مجتمع فنی اسپیکر مستر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت توسط متخصصین این واحد مشکل سیستم شما رفع شود.

۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳